Latest News

Nane feat.Vescan – Dincolo de nori - Versuri

Versuri “ Dincolo de nori “ Nane cu Vescan
Text şi voce : Nane şi Vescan
Productie muzicală : Dallas

                   Prerefren: (x4)
Unde ma vezi tu?
                    Refren: (x2)
Nu stiu unde sunt, dar stiu unde ma duc,
Vad numai trepte-n fata mea si urc, urc, urc.
Si odata ajuns la nori,
Nimeni nu ma mai poate convinge sa cobor.
                            Strofa 1:
Poate si-atunci o sa am probleme cu banii,
Sau poate o sa-mi fac de cap pe plajele din Miami.
Poate-mi fac bagaju’ strictu’ necesar
Si ma duc cat vad cu ochii, ca p’aici totu’ e clar.
Poate pe-atunci o sa fiu trecut cu brio
De tot – privind in spate, vezi problemele, adio!
Reusesc, iubesc muzica, pe cuvant!
Sau daca nu, te-asigur c-ajung la nebuni incercand.
Poate o casa, o familie frumoasa,
O nevasta desteapta ce ma asteapta la masa.
Poate devin si tata, sau poate-mi fac visele praf,
Si ma trezesc la 40, cu riduri, tot burlac.
Poate o afacere beton la 4 ace – HOPA!
Toti ai mei imbracarea, azi vizitam Europa,
Pe banii mei, dau de baut, arunca-ti si visele-n geanta,
Da-ntre noi fie vorba, sincer, habar n-am ce ma asteapta!
Poate fac bani pe-afara, cine stie-n ce tara,
Sau poate-o dau in bara si ma-ntorc cu mana goala.
Poate pe zi stresat, seara oboseala…
Sau plictisit de plictiseala-mi aprind o tigara…
                    Prerefren: (x4)
Unde ma vezi tu?
                     Refren: (x2)
Nu stiu unde sunt, dar stiu unde ma duc,
Vad numai trepte-n fata mea si urc, urc, urc.
Si odata ajuns la nori,
Nimeni nu ma mai poate convinge sa cobor.
                            Strofa 2:
De foarte multe nu-s sigur, da’ stiu sigur ca nu-s singur,
Ca haita mea de pisici m-a transformat intr-un tigru.
Mi-au dat timbru, m-au sfatuit s-o tin simplu,
Sa muncesc ca tampitu’ ca-mi vine si mie timpu’!
Si-a venit azi, a trecut noru’ de ieri…
ROARRR! – Acum suntem lei la soare-n cartier.
Sper sa fie bine, altfel clar ca nu poate fi,
Cand traiesc intr-un hustle continuu scriind zi de zi.
Peste ani, habar n-am, poate-o sa fiu plin de bani,
La fel de bine poate dispar, implicit orice plan.
De-aia n-am de gand sa-mi fac planuri de viitor,
Viata mea s-a-ntors cu susu-n jos de atatea ori.
Da’ oricum, sunt convins doar de-un unic aspect:
O sa-mi traiesc viata la maxim, relaxat complet.
Fac numai ce vreau, ca poate maine ma sting,
Ȋn viata asta, nu mi-e garantat absolut nimic!
Hai cu mine!
                   Refren: (x2)
Nu stiu unde sunt, dar stiu unde ma duc,
Vad numai trepte-n fata mea si urc, urc, urc.
Si odata ajuns la nori,
Nimeni nu ma mai poate convïnge sa cobor.

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.