Latest News

Violetta – Ti Creo – Versuri si videoclip

Cântece Violetta – Ti creo
DWqMAu1365419009
Violetta este povestea unei adolescente talentate care revine în oraşul ei natal ,BuenosAires , după ce a locuit câţiva ani în Europa . Vă puteţi întâlni cu Violetta şi prietenii săi zilnic ,de luni până vineri ,la Disney Channel .
Iată versurile şi videoclipul  Ti creo , melodie interpretată de Martina Stoessel , Violetta

Versuri “ Ti Creo “ Violetta
No se si hago bien, no se si hago mal,
No se si desirlo, no se si callar,
Que es esto que siento tan dentro de mi,

Hoy me pregunto si amar es asi .
Mientras algo, me hablo de ti,
Mientras algo, crecia en mi,
Encontre las respuestas a mi soledad,
Y ahora se que vivir es sonar .

Ahora se que la tierra es el cielo,
Te quiero, te quiero!
Que en tus brasos ya no tengo miedo,
Te quiero, te quiero!
Que me ectranas con tus ojos,
Te creo, te creo!

Y cuandor te asercas no se como actuar,
Paresco una nina, me pongo a temblar!
No se que me pasa, no se si es normal,
Si a todas las chicas, les pasa algo iual .

Mientras, algo, me hablo de ti,
Mientras algo, crecia en mi,
Encontre las respuestas a mi soledad,
Y ahora se que vivir es sonar!

Ahora se que la tierra es el cielo!
Te quiero, te quiero!
Que en tus brazos ya no tengo miedo,
Te quiero . te quiero!
Que me extranas con tus ojos,
Te quiero, te quiero!
Que me extranas, que me llamas
Te creo, te creo!

Te quiero, te quiero,
Ahora se que la tierra es el cielo,
Te quiero, te quiero,
En tus brazos ya no tengo miedo!
Que me extranas con tus ojos,
Te creo, te creo!

Que me extranas, que me llamas,
T creo, te creo!
No se si hago bien, no se si hago mal,
No se si desirlo, no se sï callar!

Vezi ştiri despre serialul Violetta Disney Channel

Daca ţi-a placut acest articol dă un LIKE , SHARE , TWEET sau  PLUS . Te aşteptăm pe Facebook !

Google+

6 comentarii:

  1. violetta canta foarte frumos,stiu toate melodiile ei,dar si ea este frumoasa si sper ca nu se drogheaza

    RăspundețiȘtergere
  2. FOARTE FRUMOS CANTA EXTRAORDINAR VIOLETTA

    RăspundețiȘtergere
  3. Catre : Anonim.
    Cum sa se drogheze prostule!
    Actorii nu se drogheaza.
    Nici cantaretii.
    Dar nici Martina! (Violetta)

    RăspundețiȘtergere
  4. Canta foarte frumos violetta sunt fana violetta number one 1

    RăspundețiȘtergere
  5. VIOLETTA CANTA CEL MAI FRUMOS SI STIU SI CEL MAI GREU CANTEC AL EI !!!!!! O ADOR PE VIOLETTA ! SPER SA FIE SI SEZONUL 4 !

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place de Martina doar ca nu sunt fanul ei.......

    RăspundețiȘtergere

Inedit Designed by Templateism.com Copyright © 2014

Imagini pentru teme create de Bim. Un produs Blogger.